Connex Vodafone aproape l-a vindecat pe nebunul Altex

“Nebunul” obsedat de reducerile de la Altex este preferatul amatorilor de reclame din Romania. Desi difuzat pe o perioada mai redusa, spotul de lansare a noului Connex Vodafone a fost la un pas de a reduce la tacere celebra “halatul, da’ halatul, doamna…?”

Editia din acest an a festivalului online BestAds s-a dovedit o cursa dupa cele mai amuzante idei ale creativilor, doar una dintre cele cinci categorii puse la bataie pe site-ul IQads fiind cistigata de spotul “Impreuna-Connex-Vodafone”, la realizarea caruia McCann Erickson a mizat mai degraba pe emotie decit pe umor si voie buna.

Cele aproape 9.500 de voturi depuse de-a lungul a trei saptamini, cit a durat scrutinul, au fost distribuite in mod echitabil. Acelasi McCann face exceptia, cu doua trofee.

Emotia da fiori in target

“Se stie ca umorul vinde, sexul vinde, vedetele vind, iata ca la BestAds s-a confirmat inca o data ca si emotia vinde”, explica Valentin Vasiloiu, analist media IQads, diferenta de popularitate de doar doua procente dintre clipurile “Nebunul” si “Impreuna”.

In acest sens, el considera ca “umorul si emotia sint, ambele, categorii majore in publicitate, un fel de corespondent al erelor din istorie, iar targetul raspunde bine la acesti stimuli”.

Dorel e mai bun decit porcul MTV

Aflata deja la al treilea an de rulare pe televizoarele romanilor, campania agentiei Next/Cap la coniacul “Unirea” isi continua traseul de succes.

37% dintre respondentii sondajului de pe IQads i-au considerat pe Dorel&co mai atragatori decit pleiada de personaje pusa la bataie de McCann pentru lansarea pe piata a brandului Connex Vodafone, care a trebuit sa se multumeasca cu un sfert dintre voturi.

Cei din urma si-au luat insa revansa cu coloana sonora a filmului “Requiem for a dream”, la categoria “cea mai buna coloana sonora pentru un spot TV”, care, chiar daca mai putin importanta, confirma macar gusturile muzicale ale celor de la McCann. De succes s-au bucurat in mod egal, cu cite 15 procente, campaniile pentru “Bergenbier” si “MTV- Made in Romania”.

Suparat, dar consolat

Noutatea in tagma agentiilor preferate de romani, chiar daca nu nominal, ci prin brandurile reprezentate, este compania Gavrila&Asociatii, cistigatoare a sectiunii spot radio pentru lucrarea “Zapp-Suparat”.

Asadar, ideea pentru reclama “care nu are nevoie de idee” si isi pierde timpul oferind “divertisment de calitate” indoielnic i-a adus Alinei Gavrila prima recunoastere printre pasionatii de publicitate din Romania.

Cotidianul, 03 mar 2006





Certificat Web ziare ziare Stiri Revista Presei