<<-- Vezi aici magazinele online recomandate de noi de unde puteti sa sa cumparati cu incredere -->>
flanco tinar depurtat mycloset emag emag fashionup

„Mă regăsesc” în noua campanie online ReductoStart

Iaşi, 9 martie 2006-Campania ReductoStart, privind supraponderalitatea, derulată de compania Abbott Laboratoires, se relansează sub sloganul “Mă regăsesc”, cu o nouă componentă online realizată de Grapefruit.

ReductoStart este primul program educaţional desfăşurat la nivel naţional care furnizează toate informaţiile necesare evaluării cauzelor şi efectelor supraponderalităţii, oferind în acelaşi timp soluţii pentru prevenirea şi tratamentul corect al acestei probleme. Noul site ReductoStart promovează o soluţie pentru slăbit controlat, bazată pe consultul medical şi, în consecinţă, în opoziţie cu metodele populare.

www.reductostart.ro abordează raţional şi cuprinzător problema excesului de greutate, oferind explicaţiile necesare unui program de slăbire, o serie de instrumente de lucru, informaţii complete despre diete, activitate fizică şi alte metode pentru slăbit, liste cu cabinetele medicale implicate în program şi un forum public pentru discuţii.

Soluţia de revitalizare a comunicării online oferită de Grapefruit răspunde perfect principalei provocări a acestui proiect-complexitatea publicului ţintă: persoane interesate de reducerea greutăţii corporale, medici endocrinologi şi nutriţionişti, medici de familie, farmacişti, antrenori din sălile de fitness şi profesionişti din centre de înfrumuseţare. “Am realizat un site complet şi accesibil, care se diferenţiază în peisajul atât de aglomerat al surselor de informare on-line cu această tematică”, declară Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.

Situl oferă atât suportul decizional, cât şi resursele necesare punerii imediate şi comode în practică a soluţiei alese. “Prin relevanţa şi utilitatea conţinutului, noul www.reductostart.ro este una dintre cele mai credibile surse de informaţii pentru această problematică din webul românesc”, apreciază Codrina Spiratos, Product Manager Antiinfectives & Lifestyle în cadrul Abbott Laboratories.

“Strategia propusă de Grapefruit a vizat creşterea notorietăţii programului ReductoStart printre persoanele cu surplus de greutate şi determinarea acestora să apeleze la ajutor de specialitate”, completează Marius Ursache.

Grapefruit (www.grapefruit.ro) este o agenţie românească de consultanţă pentru branding şi design interactiv, cu birouri în Iaşi şi Bucureşti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienţi din 13 ţări, pe 4 continente. Printre aceştia se numără Dacia, Connex-Vodafone, HP România, Gândul, Eli Lilly, Antibiotice, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) şi DDB San Francisco (SUA).

Abbott Laboratories (www.abbott.com) este o companie multinaţională, activând în proiectarea, cercetarea, dezvoltarea, producţia şi distribuţia de produse medicale şi farmaceutice, inclusiv produse nutriţionale, de diagnostic şi aparatură. Compania are peste 60,000 de angajaţi în toată lumea şi distribuie produsele proprii în peste 130 de ţări.

Sursa: www.grapefruit.ro





Certificat WebziareziareStiri Revista Presei