<<-- Vezi aici magazinele online recomandate de noi de unde puteti sa sa cumparati cu incredere -->>
flanco tinar depurtat mycloset emag emag fashionup

iPod s-a facut rosu de caritate, nu de teama

iPod, celebrul media player portabil produs de Apple Computer Inc., nu va avea de suferit de pe urma lansarii Zune, produs similar al Microsoft, declara luni Steve Jobs, director executiv Apple, intr-un interviu acordat publicatiei Newsweek. Apple e preocupata insa de lupta anti-sida, alaturandu-se campaniei anti-sida a lui Bono, vocalul formatiei U2.

Microsoft a anuntat de curand ca pregateste pentru sfarsitul anului lansarea media player-ului portabil Zune, intrand astfel in concurenta cu iPod-ul produs de Apple Computer Inc. Microsoft mizeaza pe un avantaj al Zune si anume posibilitatea de a transfera muzica wireless.

Oficialii Apple Computer Inc nu vad insa nicio amenintare in produsul oferit de concurenti, Steve Jobs, director executiv al companiei., afirmand ca nu se astetapta ca Zune, media player-ul oferit de Microsoft, sa afecteze pozitia pe piata a iPod.

Jobs a gasit chiar amuzanta noutatea adusa de Zune. Transferul dureaza o vesnicie- pana se incheie procesul, e posibil ca domnisoara, in loc sa fie impresionata, sa se ridice si sa plece, declara el in interviul acordat luni publicatiei Newsweek.

iPod si-a castigat celebritatea printr-o puternica strategie de diferentiere fata de celelalte media player-e portabile existente pe piata, generand in scurt timp o intreaga industrie ce are la baza acest produs.

Promovare prin implicare sociala

Compania californiana a anuntat vineri lansarea iPod Nano Red Special Edition, informeaza Reuters. Apple contribuie astfel la campania de lupta impotriva SIDA, Red, initiativa a lui Bono, vocalul formatiei U2, si Bobby Shriver, nepotul lui John F. Kennedy.

iPod Nano Red Special Edition, cu o memorie de 4 Gb, va avea acelasi pret ca si modelul standard, respectiv 200 de dolari. Pentru fiecare iPod Nano rosu vandut, Apple va directiona 10 dolari catre Global Fund- fond administrat de ONU cu scopul luptei impotriva SIDA, malariei si tuberculozei.

Prin intermediul campaniei Red s-au strans deja, de la lansarea ei la inceputul anului, peste 10 milioane de dolari si asta doar in Marea Britanie. Gap, Converse sau Motorola sunt doar cateva din comaniile care contribuie la aceasta campanie, prin vanzarea de produse de culoare rosie.

HotNews.ro, L. Gliga, 16 oct 2006





Certificat WebziareziareStiri Revista Presei