<<-- Vezi aici magazinele online recomandate de noi de unde puteti sa sa cumparati cu incredere -->>
flanco tinar depurtat mycloset emag emag fashionup

Yahoo! tinteste pozitia de lider pe netul mobil

Navigarea pe internet utilizand propriul calculator ar putea deveni demodata in mai putin de 10 ani, cand se asteapta ca majoritatea utilizatorilor sa acceseze netul prin intermediul telefoniei mobile, a declarat Geraldine Wilson, vicepresedinte al Yahoo!, scrie presa internationala.

Oficialul companiei internet estimeaza ca pana in 2016 celularele vor prelua locul PC-urilor in ceea ce priveste accesarea internetului.

“In momentul de fata exista un miliard de calculatoare personale si aproximativ trei miliarde de telefoane mobile. Celularele reprezinta o oportunitate”, a adaugat Wilson. Independent de eventualitatea unei colaborari cu Microsoft, Yahoo! urmareste sa isi majoreze oferta de servicii de pe piata de telefonie mobila, avand ca tinta ocuparea pozitiei de lider pe segmentul de publicitate si cautare online de pe mobile.

Anul trecut, compania din Sunnyvale, California, a lansat serviciul oneSearch, ce faciliteaza cautarile online de pe telefonul mobil. Avand tranzactii semnate cu 29 de operatori telecom pe plan mondial, Yahoo! dispune de un potential de 600 de milioane de utilizatori pentru noul serviciu.

Publicitatea prin intermediul celularelor reprezinta urmatoarea frontiera pe care companiile vor sa o depaseasca pe acest segment.

Yahoo! nu isi face griji in privinta unor eventuale reactii negative din partea utilizatorilor in ceea ce priveste reclamele.

“Consideram ca utilizatorii vor fi foarte receptivi la acest tip de reclame daca ele vor fi relevante”, a mai precizat Wilson, subliniind avantajele pe care le au consumatorii ce vor primi un continut mai ieftin sau chiar gratuit in schimbul reclamelor pe care le vor vizualiza.

Diferentele dintre cautarea web prin intermediul calculatorului si a telefonului mobil consta, potrivit vicepresedintelui Yahoo!, in rezultatele cautarii. In momentul accesarii unui motor de cautare pe internet de pe un celular consumatorii vor primi o informatie mai exacta.

Dupa oneSearch, Yahoo! intentioneaza sa lanseze in Europa un nou serviciu, o “agenda” de date ce permite utilizatorilor sa partajeze informatii de tot felul pe site-urile retelelor sociale.

Ambele servicii sunt asteptate sa fie lansate progresiv, incepand cu 2008, pe pietele Uniunii Europene. Chestiunile de intimitate nu sunt deocamdata o preocupare pentru Yahoo!. “Suntem constienti de legile din acest domeniu si suntem increzatori ca putem opera avand increderea deplina a clientilor in ceea ce priveste intimitatea”, a adaugat Geraldine Wilson.

Autoritatile de reglementare din Uniunea Europeana au facut pasi importanti pentru a incuraja accesul la internet prin mobil.

Anul trecut, Comisia Europeana a stabilit conditiile utilizarii tehnologiei ultrawideband (UWB), asigurandu-se ca toate cele 27 de tari membre folosesc aceleasi frecvente radio pentru internetul wireless. Europa va fi in decursul acestui an o platforma de lansare a unor noi tehnologii pentru telefonul mobil datorita eventimentelor sportive ce vor avea loc in vara lui 2008, printre care si campionatul european de fotbal.

“Suntem constienti ca unul din principalele lucruri pe care un utilizator le face cu ajutorul telefonului mobil este cautarea de informatii sportive, dar si a stirilor. Jocurile Olimpice sau Campionatul European de Fotbal vor avea ca rezultat o accesare mai intensa a internetului de pe telefonul mobil, insa ceea ce speram noi este ca acest lucru sa continue si dupa finalizarea acestor evenimente”, a mai declarat ea.

Sursa: Ziarul Financiar





Certificat WebziareziareStiri Revista Presei