Haine online, incaltaminte si haine de firma de la Stylicious.ro

Stylicious.ro este un magazin de fashion online care prezinta si comercializeaza branduri de renume international, cum ar fi Calvin Klein, D&G, Guess, Emanuel Ungaro, Diesel, Miss Sixty, Cavalli, Ferre si multe altele.

Toate produsele sunt 100% originale, noi, achizitionate din Italia si Germania, apartin colectiilor actuale de imbracaminte ale caselor de moda sau sezoane anterioare si beneficiaza de reduceri substantiale fata de preturile de retail recomandate, de pana la 75%.

Articolele se adreseaza targetului feminin, dar si masculin si constau in imbracaminte basic, casual, smart casual si eleganta, incaltaminte si accesorii.

Particularitatea magazinului nostru consta in atentia pe care o manifestam fata de clientii nostri, tot website-ul Stylicious.ro fiind gandit prin prisma unei interfete cat mai simple si mai placute cu utilizatorul, folosind totodata si niste instrumente care le usureaza clientilor nostri procesul de achizitionare a produselor dorite:

– posibilitatea inregistrarii in Contul meu a dimensiunilor, ceea ce face ca atunci cand clientul acceseaza un produs preferat sa i se sugereaza marimea corespunzatoare pentru el(la produsele disponibile pe stoc)
– daca un produs nu (mai) este disponibil la marimea dorita, clientul se poate inscrie in Waiting list, iar noi verificam posibilitatea achizitionarii sale din nou
– oricine isi invita prietenii in magazinul nostru, primeste cate un cupon de 20 RON pentru fiecare prieten care realizeaza o comanda, cupoane pe care le poate utiliza ca reducere in cadrul comenzilor
– produsele prezentate pot fi pe stoc(disponibile in maxim 24h in Bucuresti si 48 h in tara) sau la comanda, in maxim 10 zile lucratoare
– daca se doreste returnarea unui produs din orice motiv, acesta poate fi returnat in 10 zile lucratoare de la primirea lui, fara niciun cost, intrucat returul este ridicat de curierul nostru, astfel achizitia nu are niciun risc
– produsele sunt prezentate, atat individual, cat si ca outfit, prin descriere si imagini ce pot fi marite considerabil, astfel incat se pot vedea foarte bine detaliile, chiar si textura materialului
– toti cei care isi creeaza un cont pot participa la concursuri si promotii speciale pe website sau pe pagina de Facebook si sunt notificati periodic de noile aparitii pe site
– pentru comenzi repetitive se folosesc informatiile stocate in Contul meu, astfel ca nu se pierde timp suplimentar in realizarea comenzii
– produsele se pot livra ca si cadou prin solicitarea ambalarii ca si cadou si completarea in formularul de comanda a unui Greeting Card
– modalitati de plata diferite(cash, card, ordin de plata, vouchere)

Configuratia site-ului :
• Prima pagina: este pagina principala a website-ului. Pe aceasta pagina descoperiti actualitatea site-ului : campanii de vanzare in curs, campanii de vanzare viitoare, explicarea functionalitatii website-ului, casuta pentru abonarea la newsletter, conectarea la paginile noastre de Facebook si Twitter, bara de informatii si promotii.
• Suport: este pagina in care puteti consulta Intrebarile frecvente, precum si date generale despre plasarea de comenzi.
• Contact : este pagina care include informatii prin care puteti intra in contact telefonic sau prin e-mail cu departamentul nostru de Relatii cu clientii.
• Sign in: este pagina prin care te autentifici prin e-mail si parola in cazul in care ti-ai creat deja cont sau in care iti poti crea cont, daca esti utilizator nou.
• Cont nou: este pagina in care te inregistrezi pentru creearea unui cont, care iti ofera posibilitatea de a achizitiona produse, primi newslettere cu campaniile viitoare, participa la promotii suplimentare.
• f-connect:
• Cos de produse: include produsele pe care doresti sa le achizitionezi si pe care le-ai introdus in cos prin activarea butonului “adauga in cos” din pagina produsului.
• Bara promotionala: este un banner in care sunt afisate, alternativ informatii promotionale, informatii de interes depsre website si produse
• Campanii active: sunt campaniile care pot fi accesate si ale caror produse pot fi achizitionate si care sunt prezentate sub forma de imagine, logo brand, procent maxim de reducere si, dupa caz, perioada de desfasurare a campaniei, situatie stoc
• Titlu campanie: se acceseaza prin click pe imaginea campaniei si include un filtru dupa tip produs, sex si marimi, desfasurator de produse cu poza, titlu, pret, pret initial care a fost discountat, situatie stoc
• Campanii viitoare: sunt campaniile care nu pot fi accesate si ale caror produse nu pot fi achizitionate pana in momentul in care devin active, conform perioadei mentionate si care sunt prezentate, cu titlu informativ, sub forma de imagine, logo brand, procent maxim de reducere, perioada de desfasurare a campaniei
• Cum functioneaza: este pagina care prezinta toate informatiile necesare pentru buna utilizare a website-ului
• Primeste oferte pe e-mail: este casuta in care poate fi completata adresa de e-mail pentru primirea de newslettere cu privire la campaniile active si viitoare. Nu este obligatorie crearea unui cont, ci doar inscrierea adresei de e-mail, insa acest lucru nu iti permite accesul la promotii, vanzari speciale, concursuri, ci doar primirea informatiilor despre acestea.
• Urmareste-ne pe f, t:
• In curand: este rubrica unde sunt marcate prin pictograme campaniile viitoare. Acestea pot fi accesate pentru a vedea perioda in care vor deveni active.
• Campanii: este pagina unde sunt afisate campaniile active si pictogramele celor viitoare.
• Suport:
• Contul meu : aceasta rubrica este necesara pentru a achizitiona produse, a facilita achizitia prin inregistrarea unor date personale cu caracter repetitiv(ex. adresa de livrare, de facturare, dimensiuni pentru a stabili usor ce marime ti se potriveste sau a ti se recomanda marimea potrivita), a urmari statusul comenzilor, pentru a tine evidenta bonurilor de cumparaturi, a consulta Waiting List(lista de asteptare pe care v-ati inscris pentru anumite produse).
• Garderoba: in aceasta pagina sunt incluse tabele cu marimile universale, precum si un ghid cu privire la masurarea corecta a dimensiunilor necesare stabilirii marimii potrivite pentru un anumit produs.
• Termeni si conditii: este pagina care include termenii si conditiile generale de vanzare ale produselor prezentate pe website.
• Despre Stylicious: este pagina-manifest a firmei noastre, in care este prezentata misiunea si viziunea societatii
• ANPC: este pagina care include informatii cu privire la protectia consumatorului si mijloacele de reclamatie cu privire la un produs/o vanzare.

CUM DECURGE ACHIZITIONAREA UNUI PRODUS?

1. Website-ul stylicious.ro poate fi accesat, indiferent daca va creati un cont sau nu, si poate fi consultata oferta din campaniile active, precum si vizualizate campaniile viitoare. Cei care isi creeaza un cont nou (prin accesarea “Cont nou”) sau cei care se aboneaza la newsletter(prin inscrierea adresei de e-mail in rubrica “Primeste oferte pe e-mail”) sunt notificati din timp cu privire la campaniile active si le pot accesa direct din e-mail-ul de newsletter primit. Pe Prima pagina vor fi afisate campaniile active si puteti accesa, dand click pe imaginea campaniei care va intereseaza, lista de produse inclusa in respectiva campanie, precum si un filtru pentru sortare dupa tipul produsului, sex, marime. Produsele sunt prezentate sub forma de desfasurator, fiecare incluzand titlu, poza, pret(cu TVA inclus), pret recomandat pe piata(taiat, discountat) si situatie speciala stoc(cantitate limitata, sold out).

2. Cand sunteti interesat de unul din produsele afisate, punand cursorul pe imaginea lui, aceasta se inchide la culoare si apare butonul “Vezi produs”, iar in momentul in care se face click pe imagine, este accesata pagina respectivului produs.
Pagina produsului include logo-ul brand-ului, titlul produsului, codul de produs, reducerea aferenta produsului fata de pretul de piata recomandat, poza produsului fata si spate, precum si dupa caz, poza tinuta fata si spate. Pozele pot fi marite pentru vizualizarea detaliilor prin trecerea cursorului asupra pozei in zona pe care doriti sa o mariti. Pagina mai contine detalii despre produs, cum ar fi marimile disponibile(mov), vandute(mov taiat), nedisponibile; decrierea produsului; compozitia materialului; instructiuni de intretinere; informatii despre model; termenul de livrare; conditiile de returnare; marimea recomandata, conform datelor inregistrate in “Contul meu”, dupa caz; desfasurator pentru alegerea marimii, daca nu doriti marimea recomandata sau nu aveti masurile completate in “Contul meu”; pret de vanzare(cu TVA inclus); produse recomandate pentru acest produs.

3. Dupa ce ati selectat marimea(sau ati acceptat marimea recomandata pentru acel produs, conform dimensiunilor masurate de Dumneavoastra si pe care le-ati introdus in “Contul meu”) si, dupa caz, si culoarea, apasati butonul “adauga in cos”, daca produsul este disponibil in stoc, pentru a salva produsul in cosul de cumparaturi in vederea comandarii lui.

4. In momentul apasarii acestui buton, sunteti transferat la pagina “Cosul meu” in care puteti vizualiza produsul dorit, pretul unitar al produsului, puteti selecta cantitatea pe care doriti sa o cumparati, pretul final aferent produsului.

5. In cazul in care va razganditi sau ati selectat gresit, puteti anula produsul din cosul de cumparaturi prin apasarea butonului “Sterge” inscris cu rosu.

6. Daca doriti sa va continuati cumparaturile, puteti accesa butonul “continua cumparaturile”, iar produsul Dumneavoastra va ramane salvat in cos pana in momentul finalizarii comenzii. Dorim sa va informam insa ca daca trece o perioada rezonabila de timp, iar comanda nu va fi finalizata, nu se va putea garanta disponibilitatea in stoc a produsului la momentul finalizarii intarziate a comenzii.

7. In cazul in care, in urma consultarii intregii oferte, nu mai doriti achizitionarea unui alt produs, atunci trebuie aleasa modalitatea de transport prin selectarea uneia din optiunile “prin curier in Bucuresti” sau “prin curier in tara”, afisandu-se costul aferent modalitatii de transport aleasa, precum si costul total al comenzii.

8. Se apasa butonul “finalizeaza comanda” si trebuie creat un cont nousi sunteti directionat catre pagina “Inregistreaza-te”, in cazul in care nu sunteti deja autentificat, sau sunteti transferat catre Pasul 1 din 3(Adresa de livrare), daca sunteti inregistrat.

9. In pagina “Inregistreaza-te” trebuie completate campurile obligatorii E-mail, parola, confirmare parola, cod de verificare si optional, campurile Nume, Prenume, Telefon, dupa care se acceseaza butonul “ma inregistrez”, urmand a se trimite un e-mail la adresa mentionata ce include un link de activare a contului. Dupa activarea instantanee cu succes, puteti accesa Cosul de produse si finaliza comanda.

10. In pagina “Adresa de livrare(Pasul 1 din 3)” trebuie completata adresa la care doriti livrarea produsului in campurile din zona “adauga adresa noua”, dupa care apasati “mai departe”. Daca ati mai facut achizitii si aveti salvata una sau mai multe adrese de livrare in cont, puteti alege adresa de livrare prin apasarea butonului “alege” si aceasta se va selecta automat in comanda.

11. Prin apasarea butonului “alege” sau “mai departe”, dupa caz, veti fi transferat catre pagina “Adresa de facturare(Pasul 2 din 3)”. Aceasta adresa poate fi i) aceeasi cu adresa de livrare, si atunci apasati butonul “adresa de livrare”, ii) poate fi o adresa noua pe care sa o completati in campurile din zona “adauga adresa noua” corespunzatoare pentru persoana fizica sau juridica, sau iii) poate fi o adresa existenta in cont de la tranzactii anterioare si atunci apasati butonul “alege”.

12. Dupa apasare butonului “alege” sau “mai departe”, veti fi transferat catre “Finalizare comanda(Pasul 3 din 3)” unde puteti vizualiza comanda Dumneavoastra(produse, pret unitar pe produs, cantitate produs, pret total produs, modalitatea si costul de transport, pretul total al comenzii) si trebuie sa alegeti modalitatea de plata prin selectarea uneia din variantele “numerar cu plata la livrare(max. 750 RON)”, “virament bancar(ordin de plata” sau “online cu card credit/debit”.

13. Dupa alegerea modalitatii de plata, se apasa butonul “finalizeaza comanda” si va aparea mesajul “Comanda a fost trimisa!”, precum si un link catre “Factura proforma”.

14. Veti primi pe e-mail in cel mai scurt timp o confirmare a comenzii cu cele mai importante detalii ale acesteia.
Felicitari! Ati realizat prima achizitie pe Stylicious.ro!

DUPA VANZARE

Produsele noastre se livreaza din stoc, prin curier(serviciu “usa in usa”) intr-un interval de 2 zile lucratoare de la data expedierii. Veti primi un e-mail in care vi se va preciza data plecarii coletului si numarul coletului. Asta inseamna ca, comanda Dumneavoastra a fost trimisa catre adresa de livrare specificata. In cazul in care nu va fi nimeni la domiciliu, un aviz va fi depus la adresa Dumneavoastra si veti fi contactat pentru reprogramarea livrarii. Daca nu veti fi gasit la domiciliu si nu veti putea fi contactat, coletul Dumneavoastra ne va fi returnat. Odata cu primirea coletului in depozitele noastre, va vom contacta pentru a confirma adresa si pentru a stabili o noua data de livrare in cele mai bune conditii. Returul va fi platit de noi doar pentru prima reexpediere.

Ce veti face daca veti primi un articol defect sau care nu a fost comandat?

Daca unul din articolele comandate este defect, nu este conform comenzii Dumneavoastra, nu va vine sau din orice alt motiv pe care nu este nevoie sa il specificati, doriti returnarea produsului, trebuie sa ne contactati prin e-mail la adresa din cadrul rubricii “Contact”. Veti fi contactat in maxim 24 de ore pentru a va indica procedura care va trebui urmata.

In cazul unei erori din partea noastra, va vom trimite prin curierat o cerere de returnare, care va va permite sa ne returnati coletul fara a plati taxe de transport. Va fi de ajuns sa completati cererea din coletul dvs. La primirea coletului, vom efectua un control care va decide daca produsul primit a fost defect sau a fost comisa o greseala din partea noastra. Astfel, rambursarea Dumneavoastra va avea loc intr-un interval de 3-8 zile de la returnarea produsului. In cazul returului fara invocarea unui motiv, termenul maxim de rambursare a sumelor platite este de 30 de zile, conform legii comertului electronic.

Ce faceti daca primiti un colet deteriorat?

Nu trebuie sa primiti un colet deteriorat (cartonul sau punga curierului avand urme vizibile de deteriorare sau ca a fost deschis). Nu semnati nota de transport si va rugam sa ne contactati telefonic, pentru a contacta curierul si clarifica situatia. Toate marfurile comercializate de catre stylicious.ro sunt asigurate pe durata transportului, insa daca sunt receptionate asemenea colete, marfa nu mai poate fi despagubita de asigurator. Coletele trimise din depozitele stylicious.ro sunt in perfecta stare, avand benzi de garantie(personalizate Stylicious), care trebuie sa fie vizibile si intacte. In cazul absentei Dumneavoastra in ziua livrarii, va rugam sa anuntati persoanele care pot receptiona coletul in locul Dumneavoastra.