<<-- Vezi aici magazinele online recomandate de noi de unde puteti sa sa cumparati cu incredere -->>
flanco tinar depurtat mycloset emag emag fashionup

Iata o dieta diferita: sari peste micul dejun, bea cafea si fa baie cu apa rece

Daca toate dietele presupun sa mancati putin si des, sa nu sariti niciodata peste micul dejun si sa renuntati la cafea, antrenorul londonez Venice A. Fulton a lansat o noua dieta, ,,Six Weeks to OMG”, care este total diferita de curele de slabire traditionale.

Sariti peste micul dejun, mancati trei mese pe zi si beti cafea. Se pare ca exact lucrurile la care trebuie sa renuntati intr-o dieta va pot ajuta sa pierdeti in greutate.

Dieta ii apartine antrenorului londonez Venice A. Fulton, se numeste ,,Six Weeks to OMG” si este bazata pe o cercetare stiintifica si pe experienta personala a lui Fulton de a ajuta clientii si a ii aduce intr-o forma fizica de invidiat.

Spre deosebire de alte diete, Fulton nu ofera un regim alimentar pe care trebuie sa il respectati cu strictele. Mai mult, el spune ca daca adaptati aceasta dieta stilului dumneavoastra de viata, veti pierde intre 4.5 si 9 kilograme in sase saptamani.

Pasul 1: Nu luati micul dejun!
Chiar daca se spune ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, Fulton sustine ca acest lucru este gresit.

,,Aceasta este cea mai infricosatoare, dar importanta parte a dietei mele. Vreau sa sariti peste micul dejun timp de sase saptamani. Cand mergeti la culcare, exista intotdeauna o cantitate mica de energie in sistemul dumneavoastra. Creierul inca functioneaza in timp ce dormiti, astfel ca dimineata, va veti trezi cu o senzatie de foame. Daca aveti grasime in corp de care trebuie sa scapati, atunci nu aveti nevoie de micul dejun. Atunci cand nu mancati si depuneti efort, corpul va trebui sa arda din grasimea corpului dumneavoastra”.

Pasul 2: O baie rece in fiecare dimineata

,,Daca faceti o baie rece de dimineata, veti incuraja organismul sa arda grasimile. Apa trebuie sa aiba intre 15 si 20 de grade Celsius si nu trebuie sa stati in cada mai mult de 15 minute”.

Pasul 3: Beti o cafea

,,Dupa ce ati iesit din cada, beti o cana de cafea. Cafeaua ajuta la arderea grasimilor, iar secretul este cafeina. Cand beti cafea pe stomacul gol, se spune ca organismul arde mai repede grasimile. Beti cafeaua neagra, fara zahar, indulcitor sau lapte”.

Pasul 4: Faceti miscare!

,,Combinatia de cafea si activitate fizica va incuraja organismul sa arda mai multe grasimi. Alegeti o activitate cu care sa va ocupati timpul, macar o jumatate de ora, chiar daca este vorba de gradinarit sau o plimbare pe jos. Oamenii de stiinta au demonstrat faptul ca lumina naturala, intre 8 si 9 dimineata, reseteaza ceasurile interne ale corpului, pentru a stimula productia de vitamina D”.

Pasul 5: Mancati!

,,Majoritatea dietelor ne sfatuiesc sa mancam putin si des. Desi pare de moda veche, trei mese pe zi chiar va ajuta, atunci cand va doriti sa pierdeti in greutate. Faptul ca mancati mai rar ofera corpului mai mult timp intre mese, astfel ca incepe sa arda grasimile.

Trei mese pe zi va ajuta, de asemenea, sa va controlati mai bine pofta de mancare. Atunci cand mancam, corpul nostru elibereaza substanta chimica numita leptina, care transmite creierului ca este momentul sa ne oprim din mancat. Pentru ca aceasta conexiune sa functioneze, este nevoie de 20 de minute.

Cel mai bun moment al zilei pentru a incepe sa mananci este ora pranzului. Programeaza celelalte doua mese in functie de programul tau, insa in intervalul orar 16-20. Ultima masa a zilei trebuie servita cu cel putin doua ore inainte de a merge la culcare”.

Pasul 6: Carbohidratii

,,Fiecare masa trebuie sa fie alcatuita din 50% proteine. Alimentele bogate in proteine reduc pofta de mancare. Alegerile cele mai potrivite sunt carnea de pui sau curcan, carnea de vita, pestele, mielul, oua, iaurt simplu, nuci, seminte, linte.

Nu trebuie totusi sa consumati mai mult de 120 de grame de carbohidrati pe zi. Mancati cat mai multe legume (exceptii: fasole, sfecla rosie, morcovi, pastarnac, cartofi si porumb dulce) si nu mai mult de trei fructe pe zi. Cele mai bune fructe sunt avocado, grapefruit, afine, ananas, prune, capsuni.

Beti multa apa si ceai verde si, in afara de cafeaua de dimineata, evitati sa mai beti cafea in timpul zilei, bauturi zaharoase sau bauturi alcoolice”.





Certificat WebziareziareStiri Revista Presei