<<-- Vezi aici magazinele online recomandate de noi de unde puteti sa sa cumparati cu incredere -->>
flanco tinar depurtat mycloset emag emag fashionup

5 obiceiuri pentru o cură de slăbire de succes

Cura de slăbire este, în opinia multora, răspunsul perfect atunci când surplusul de kilograme devine o problemă din ce în ce mai deranjantă. Însă, lucrurile sunt parţial adevărate: cura de slăbire ne ajută să devenim zvelţi, întrucât ne face să mâncăm mai puţin, însă dacă nu este însoţită şi de mişcare rezultatele nu vor fi deloc pe măsură aşteptărilor.

Prin urmare soluţia perfectă pentru supraponerabilitate şi obezitate este: mănânci mai puţin şi faci mai multă mişcare şi, culmea, este ştiută de aproape toată lumea? Astfel că, în cazul în care ne dorim să fim mai subţiri şi ştim care sunt paşii pentru îndeplinirea obiectivului, de ce atât de mulţi dintre noi nu urmează planul până la capăt?

Angajamentul este esenţial atunci când începi să urmezi o cură de slăbire şi un program strict de exerciţii fizice, însă este doar începutul. Cheia unei cure de slăbire de succes este dată de diferenţa dintre ce ţi-ai dori să faci şi ce faci efectiv. Dacă dorinţa există atunci ai nevoie şi de un plan. Iată ce trebuie să faci pentru o cură de slăbire cu adevărat eficace:

Stabileşte-ţi obiective clare şi cura de slăbire te va ajuta să le atingi

Când îţi setezi scopuri vagi de genul “Vreau să pierd câteva kilograme”, de fapt îţi planifici eşecul. Motivaţia îşi intră în rol atunci când creierul detectează diferenţa dintre unde eşti acum şi unde vrei să ajungi. Când îţi stabileşti obiective clare “Vreau să slăbesc 10 kilograme”, diferenţa este clară, iar creierul tău începe să caute resurse (atenţie, memorie, efort, dorinţa de a reuşi) pentru rezolvarea problemei.
Un obiectiv clar arată astfel: “Îmi doresc să am 60 de kilograme. Acum am 70 kg, iar diferenţa este de 10 kg”.

Prin stabilirea unui scop specific, intenţiile îşi sunt clare şi ştii exact cum arată succesul. Iar acest lucru înseamnă motivare mai puternică şi, prin urmare, şanse mai mari de reuşită.

Creează-ţi un plan alimentar astfel încât cura de slăbire să aibă rezultatele dorite

În fiecare zi de confrunţi cu diferite tentaţii – meniul cu desert, mâncarea prin catering pe care o comanzi la birou – şi poţi ceda şi să mănânci alimente care să-ţi saboteze obiectivul. Cea mai bună modalitate pentru a fi sigur că faci alegerile potrivite este crearea unui plan “dacă – atunci”:
“Dacă apare meniul cu desert atunci comand o cafea”.
“Dacă iau masa în oraş atunci o să aleg o salată”.
Studiile au arătat că în cazul în care ai un plan de siguranţă atunci şansele de a-ţi atinge obiectivele cresc de 2- 3 ori.

Încă un lucru important: Când te uiţi la progres, concentrează-te pe scopul final şi nu pe obiectivele intermediare. Dacă vrei să pierzi 10 kilogram şi ai slăbit 3 kg, concentrează-te pe cele 7 kg pe care le mai ai de dat jos. Când te bucuri prea mult de atingerea obiectivelor intermediare, este uşor să pierzi din vedere scopul final.

Cura de slăbire nu te va dezamăgi dacă eşti un optimist realist

Chiar dacă oamenii cred că este uşor să pierzi kilogramele în plus, lucrurile sunt departe de a sta aşa. Şi este important să accepţi acest punct de vedere. Credinţa este cheia succesului, însă să spui că vei reuşi cu uşurinţă este calea sigură spre eşec. Iar studiile ne oferă răspunsuri. Bărbaţii şi femeile care au considerat că este uşor slăbeşti au pierdut cu aproape 11 kg mai puţin decât cei care ştiau că este o încercare grea. Cei care şi-au atins obiectivul se străduiesc mai mult, planifică înainte cum să rezolve problemele şi nu renunţă când lucrurile se complică. Aşa că nu încerca să-ţi ascunzi îngrijorarea. Aceasta te va ajuta să depăşeşti obstacolele.

Întăreşte-ţi voinţa şi cura de slăbire se va încheia cu un succes

Capacitatea de autocontrol este asemănătoare unui muşchi: este diferită de la o persoană la alta şi de la un moment la altul. Exact cum bicepsul este obosit după un antrenament, la fel şi capacitatea de autocontrol oboseşte atunci când este suprasolicitată.

Pentru a întări voinţa, alege orice activitate care presupune controlul impulsurilor, ca atunci când trebuie să stai drept atunci când impulsul este sa te apleci şi exersează în fiecare zi. Nu-ţi propune obiective prea îndrăzneţe, începe cu paşi mărunţi. În loc să-ţi propui să nu mai mănânci junk-food, începe să înlocuieşti chipsurile cu fructe sau legume. Nu ceda impulsurilor de moment, iar cura de slăbire va deveni din ce în ce mai uşoară datorită faptului că voinţa ta se va întări.





Certificat WebziareziareStiri Revista Presei