<<-- Vezi aici magazinele online recomandate de noi de unde puteti sa sa cumparati cu incredere -->>
flanco tinar depurtat mycloset emag emag fashionup

Dieta Dukan – slabeste sanatos cu regimul alimentar al vedetelor de la Hollywood. Faza a doua: Faza “croaziera”

Doamnele si domnisoarele care sunt interesate de tendintele si inovatiile in materie de nutritie au auzit probabil deja de regimul preferat al vedetelor de la Hollywood: dieta Dukan.

Dieta Dukan este impartita in patru parti, sau “faze”. In timp ce primele doua etape (faza de atac si faza “croaziera”) sunt concepute pentru a elimina kilogramele in plus, urmatoarele doua (faza de consolidare si cea de stabilizare), au rolul de a mentine rezultatele.

Daca ti-am povestit deja despre faza de atac aici, iata tot ce trebuie sa stii despre etapa a doua, cunoscuta si sub numele de “faza croaziera”.

Aceasta etapa va fi urmata de consolidare si stabilizare, care mentin performantele pe care le-ai obtinut. Scopul fazei de croaziera este cel mai important: acela de a te ajuta sa ajungi la greutatea ideala.

Durata acestei faze este incerta, intrucat depinde de ritmul in care reuseste corpul tau sa elimine kilogramele in plus. Se estimeaza ca in faza de croaziera o persoana normala pierde aproximativ zece kilograme in doua luni. Exista totusi si doamne care slabesc mult intr-o perioada scurta si apoi au de-a face cu o stagnare.

Alimente permise si alimente interzise

Daca in prima faza ti-a fost permis sa mananci numai alimente care contineau proteina animala, in aceasta a doua etapa se adauga din plin legumele. Ce trebuie sa faci este sa alternezi: consuma o zi intreaga proteine si legume, iar urmatoarea doar proteine. Apoi adauga din nou legume si in urmatoarea zi exclusiv proteine.

Poti sa consumi toate alimentele care ti-au fost deja permise in faza de atac, insa adauga pe lista si: rosiile, castravetii, salata verde, telina, feniculul, broccoli, andivele, spanacul, sparanghelul, prazul, fasolea verde, ardeiul, dovleceii, vinetele, varza, ciupercile, morcovii si sfecla. Interzise iti sunt: porumbul, cartofii, orezul, lintea, fasolea, mazarea, fructele.

Legumele le poti servi fierte sau crude si poti adauga din plin condimentele pe care le aveai deja incluse in lista specifica primei faze.





Certificat WebziareziareStiri Revista Presei