Producătorul de textile Braiconf Brăila (simbol bursier BRCR) intenţionează ca pe termen lung să intre cu businessul de retail pe pieţele din Europa şi SUA, cea mai mare economie la nivel mondial, spune directorul şi preşedintele companiei cu 33 mil. lei capitalizare Dan Simionescu.
„Pe termen mediu ne dorim să dezvoltăm businessul de retail al companiei la nivel naţional, iar pe termen lung dorim să intrăm cu Braiconf pe piaţa de retail din Europa şi Statele Unite“, a spus Simionescu într-un interviu pentru revista Business Magazin.
Întrebat care ar fi concret pieţele străine pe care ar vrea să se dezvolte, dar şi în ce perioadă a anului estimează că va face acest lucru, Simionescu a spus că îi este greu să spună o dată concretă, dar că este în discuţii avansate cu parteneri din Europa şi SUA.
Nu este însă clar dacă Braiconf va lucra în parteneriat cu distribuitori pentru a-şi vinde produsele sau îşi va deschide propriile magazine în afară, cea din urmă fiind o măsură dificilă având în vedere competiţia din străinătate în sectorul textile. Spre comparaţie, prin producţie de cămăşi pentru birouri, Braiconf ar intra în competiţie cu magazine mari precum Zara, Mango sau Asos.