Se spune ca fiecare din noi este unic, la fel cu toti ceilalti. Te-ai gandit vreodata ca pentru cei din jur esti un brand? Exista multe definitii ale acestui concept, insa una dintre cele mai simple si clare e urmatoarea: Un brand este o colectie de perceptii in mintea consumatorului. Cu alte cuvinte, brandul tau inseamna ceea ce cred ceilalti despre tine. Daca, de exemplu, prietenii tai te considera o persoana mereu vesela si intotdeauna gata de distractie, acesta e brandul tau personal.
Daca seful tau e de parere ca esti o persoana foarte muncitoare si serioasa, dar lipsita de creativitate, acesta e brandul tau profesional. Si tine minte ca intotdeauna valorea ta “pe piata” este data de acest brand! Si, intr-o piata extrem de competitiva ca aceea a locurilor de munca, este important sa fii considerata un brand valoros. De aceea, in urmatoarele 4 luni ne-am propus sa te invatam sa iti construiesti si sa comunici un brand care sa te ajute sa avansezi pe plan profesional si, de ce nu, si personal. Poti controla impresia pe care o lasi celorlalti! Vei invata sa stapanesti si sa aplici tehnici de marketing pe care marile companii le folosesc de ani intregi si care iti vor fi si tie extrem de utile. Vei invata sa iti pui calitatile in valoare si sa te “vinzi” pe un salariu cat mai bun la interviul de angajare.
“A brand is a collection of perceptions in the mind of the consumer.”
Sursa: www.121.ro/unbt