In data de 25 februarie 2006 in cadrul Salonului International de Franciza RoFrancize va avea loc seminarul cu tema “Modalitati si Surse de Informare cu privire la franciza”. Avand loc la World Trade Centre si organizat de CHR Consulting SRL, seminarul raspunde nevoii de informare a oamenilor de afaceri ce doresc achizitonarea unei francize prezentand raspunsuri si solutii in indentificarea, abordarea si achizitionarea unei marci.
Simpozionul face o paralela comparativa a sistemului de franciza din Romania versus Europa. Desi in Romania crearea bazei sistemul de franciza a inceput abia in 1995 – o data cu intrarea primei francize clasice – McDonald’s, in ultimii ani aceasta a cunoscut o continua dezvoltare ajungandu-se ca in prezent, cei interesati de achizitionarea unui brand international sau local sa beneficieze de aceleasi servicii si informatii de calitate ca in orice alta tara europeana.
Oratorii, experti in domeniul francizei din tari precum (Spania, Grecia, Ungaria, Romania) vor oferi intr-o maniera comparata tabloul celor mai importante surse de informare cu privire la franciza (companii de consultanta, asociatii de franciza, Francizori, portaluri) identificand cea mai viabila posibilitate de informare si abordare a Francizorului.
Cei ce doresc sa afle: cum se obtine o franciza, cum ne ajuta o firma de consultanta, ce ne ofera portalurile specializate in franciza, ce anume cauta un Francizor si cum isi selecteaza viitorii parteneri precum si care este evolutia si previziunea 2006 pentru franciza locala se pot inscrie la seminar accesand www.rofrancize.ro. Site-ul ofera informatii detaliate cu privire la programul de desfasurare.
Sursa comunicatedepresa.ro