Compania Coca-Cola România a lansat marţi o promoţie ai cărei câştigători vor fi localizaţi prin satelit, fiind prima acţiune de acest gen în România care utilizează sistemul de poziţionare globală GPS.
Campania “Eşti căutat pentru FIFA World Cup” are ca premii principale cinci excursii pentru două persoane la finala Campionatului Mondial de Fotbal din Germania şi se va încheia pe 9 iulie.
Campania “Eşti căutat pentru FIFA World Cup” are ca premii principale cinci excursii pentru două persoane la finala Campionatului Mondial de Fotbal din Germania şi se va încheia pe 9 iulie.
Premiile principale vor fi câştigate de cei care descoperă în sticlele promoţionale de Coca-Cola receptorul GPS, care se activează prin apăsarea unui buton şi transmite prin satelit poziţia câştigătorului centrului Coca-Cola. Câştigătorii vor fi localizaţi şi aduşi cu elicopterul la Bucureşti pentru a primi premiile.
Coca-Cola s-a asociat cu Federaţia Internaţională de Fotbal FIFA în 1978, devenind sponsor oficial al Cupei Mondiale de Fotbal.
Bloombiz