Incepand cu data de 3.07.2006, IQads pune la dispozitia pasionatilor de publicitate primul material de tip podcast oferit de un portal .ro si creat prin mijloace proprii.
Lansat sub numele IQadsTv (pentru a sugera tipul de interactiune oferit) si distribuit prin metoda “streaming” (materialul putand fi vizualizat pe masura incarcarii), noul produs IQads isi propune sa aduca in prim-plan, intr-un format deja familiar utilizatorilor avansati ai internetului, opiniile celor mai importanti oameni ai industriei de publicitate din Romania.
Astfel, primul material IqadsTv ( http://iqads.ro/IQadsTv.html ) este constituit de un interviu in paralel cu doi dintre cei mai importanti oameni de creatie din Romania: Bogdan Naumovici, Director de Creatie la agentia Leo Burnett & Target si Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de est la McCann Erikson.
Materialul ofera opiniile (divergente sau nu) ale celor doi cu privire la istoria recenta a celor doua agentii pe care le reprezinta. Temele abordate si “curajul” (posibil doar pe Internet) de care au dat dovada cei doi intervievati sunt doar doua motivele care ar trebui sa-i faca pe pasionatii de publicitate sa vizioneze premiera oferita de IQads.
“IQads are un public format de persoane care sunt in permanenta la curent cu cele mai noi tipuri de interactiune in ceea ce priveste navigarea pe Internet, inclusiv cu podcast-urile.
Si pentru ca in randul acestui public exista o afinitate pentru acest gen, am optat pentru lansarea noii sectiuni, care ne va permite, datorita avantajelor oferite de format, sa adaugam valoare continutului actual”, a declarat Marius Cristea din partea IQads.
Echipa care a lucrat la realizarea primului IQadsTv este formata din Lucian Balasescu – operator, Andrei Nica (Sendal – work out studio) – grafica, montaj si postprocesare – si Alexandra Badicioiu – redactor.
IQads.ro, 03 iul 2006