Tuesday, April 16, 2024

BrainTV – televiziune pentru oameni inteligenti !

Must Read

BrainTV – “televiziunea pentru oameni inteligenți” selecteaza audienta pentru viitorul post de televiziune online

Bucuresti, 19 iunie – BrainTv propune in perioada 19 – 27 iunie un exercitiu inedit pentru piata televiziunilor : selectarea audientei. Procesul de selectie consta in participarea pe site-ul noii televiziuni online www.braintv.ro la un test format din trei intrebari.

“Raspunsurile la intrebarile testului ne vor arata daca persoanele respective merita sa faca parte din audienta noastra. Cautam o audienta de nisa, cu anumite valori si asteptari. Vrem oameni inteligenti, cu bun gust si interesati de o alternativa la programele destinate gospodinelor nefericite” – Emi Gal, managing director BrainTV.

BrainTV va difuza continut premium pe cinci canale distincte: Business, Internet, Advertising, Cultural si Showbiz iar productia continutului va fi realizata de catre Echipa BrainTV si persoane care vor sa se afirme in spatiul new media.

- Advertisement -

Platforma BrainTV permite utilizatorilor sa isi spuna parerea, sa dea note emisiunilor si moderatorilor prin intermediul comentariilor. Deasemenea, exista sisteme de rating si posibilitatea de a filtra continutul, de a recomanda o anumita emisiune unui prieten sau chiar de a prelua materialele pe site-ul sau blog-ul propriu.

Deasemenea, exista posibilitatea de creare automata a propriului program de televiziune in functie de diferite preferinte. In plus, exista un buton magic “Pauza” inexistent la o televiziune clasica. Acesta permite urmarirea integrala a programelor respectand programul fiecarui utilizator.

BrainTV ofera avantaje suplimentare si publicitarilor. Acestia vor beneficia, pe langa modalitatile clasice de promovare (bannere, spoturi, personalizarea unei emisiuni), si de modalitati mai prietenoase si eficiente de a promova anumite servicii sau produse. De exemplu, vor exista campanii de tip non-intrusive unde o bara descriptiva a spotului va aparea si utilizatorul va alege daca sa urmareasca sau nu o reclama. Rata de actiune este mai mare in acest caz, deoarece daca alege sa vada spotul inseamna ca utilizatorul este interesat de reclama, produsul sau serviciul respectiv si il poate recomanda mai departe prin intermediul aplicatiei puse la dispozitie, marind astfel potentialul unei campanii virale.

Difuzarea spoturilor se va putea face si in functie de cuvinte cheie (de exemplu, se poate face o campanie pentru “bautura racoritoare”) campania clientului aparand pe toate materialele in care apare sau se discuta despre o bautura racoritoare iar vizitatorii vor urmari spoturile reclamelor doar daca vor si pana unde le place.

“Vom obliga astfel si publicitarii sa produca reclame mai interesante. Nu putem obliga un om inteligent sa se uite la o reclama ce ii insulta inteligenta, indiferent de venitul pe care difuzarea acesteia l-ar putea aduce.” – Emi Gal – managing director BrainTV.

Platforma pusa la dispozitie de BrainTV permite analiza raportarii userului la reclama. Publicitarul va sti daca utilizatorul a apasat butonul de oprire a sonorului, cat din reclama a vizionat, in ce moment a oprit rularea spotului sau daca a ales sa viziteze si site-ul clientului. In plus utilizatorul va putea posta comentarii cu privire la spot si sugestii de imbunatatire a lui, comentarii extrem de utile creativilor din agentii. Astfel, datorita avantajelor platformei online de difuzare a spoturilor publicitarii vor putea sa aiba o vedere mai clara si mai rapida asupra efectelor reclamelor propuse.

Platforma BrainTV este gandita ca un mijloc de comunicare reciproca. Pe de o parte consumatorul primeste exact continutul pe care il doreste iar pe de alta parte publicitarul are sansa sa-si testeze spoturile, sa afle din timp unde apar problemele, unde plictiseste audienta, unde greseste si cum poate corecta si imbunatati conceptul initial.

Postul de televiziune online BrainTV este detinut de Brainient, firma activa in domeniul software (IT outsourcing si custom software development pentru web si telefoane mobile). Portofoliul actual include companii din Anglia, Franta, Spania, Italia, Germania, SUA si Australia.

Fondatorul si managerul Brainient este Emi Gal, in varsta de 21 ani, absolvent al facultatii de Matematica – Informatica. Lucreaza in industria de internet de la varsta de 15 ani timp in care a lucrat pentru diferite agentii de web design din Romania si Statele Unite ale Americii, ca prezentator si responsabil al site-urilor televiziunii U.

- Advertisement -


- Advertisement -
Subscribe
Notify of
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisement -
Latest News

TOKERO a închis runda de finanțare Private Sale de 1.4 milioane dolari pentru tokenul utilitar LevelUP

TOKERO, un exchange de criptomonede, a anunțat închiderea cu succes a primei runde de finanțare în regim privat, în...
- Advertisement -

More Articles Like This

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x