Acasă Stirile zilei Toyota face low-cost pentru pietele in dezvoltare

Toyota face low-cost pentru pietele in dezvoltare

0

Toyota vrea sa atace pietele emergente printr-un model super low-cost. Acesta va fi lansat cel mai tarziu in 2009 si va fi produs in India, acolo unde Toyota isi extinde uzina actuala, care are o capacitate de 60.000 de unitati pe an, si care in cateva luni va ajunge la 160.000.

Cealalta tara candidata la gazduirea low-cost-ului Toyota este Brazilia, insa sansele sunt extrem de mici ca japonezii sa se indrepte spre statul sud-american.

Noul model, care se va bate pe aceeasi piata cu low-cost-urile fabricate de Tata, Hyundai si chiar Renault (cu Logan-ul indian), va costa circa 100.000 de rupii (aproximativ 2500 de dolari).

Automarket, Mircea Mester, 24 aug 2007

Subscribe
Notify of

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Exit mobile version