Intrucat managerul si ceilalti angajati au ca interes satisfactia clientilor, vor face tot posibilul ca scorul obtinut din aceste formulare sa fie imbunatatit in fiecare an. Pe paginile de internet ale hotelurilor exista sau ar trebui sa exista o sectiune special dedicata celor care le-au calcat pragul is au testat serviciile lor.
Drept recunostinta pentru mediul profesionist de care au avut parte, prin curatenia din camera, politetea angajatilor, calitatea meselor servite si raportul calitate-pret, clientii isi pot lasa parerile ce vor deveni astfel recomandari pentru hotel adresate celor care sunt in cautarea unor camere.
Tot in acest scop puteti cauta pe internet si forumuri de discutii sau bloguri unde sunt prezentate astfel de pareri pe care cei care au fost cazati au ales sa le impartaseasca in mediul online.
Daca cele mai multe pareri sunt pozitive avand ca tendinta aprecierea calitatii serviciilor, inseamna ca cea mai mare parte a clientilor au fost multumiti de ceea ce au primit.
Desigur ca e posibil sa existe si clienti nemultumiti, iar cand este vorba de un numar mare ce clienti, cu siguranta ca apar si aemenea cazuri. Totusi, daca avem de-a face cu o calitate superioara a serviciilor oferite, nemultumirile ar trebui sa fie nesemnificative, predominand cele pozitive, laudative, de apreciere.