Dan şi Dorina Mutu, unii dintre cei mai puternici antreprenori din judeţul Vâlcea, cu afaceri în retail, producţie şi agricultură, îşi fac intrarea pe piaţa de 4 mld. euro a comerţului alimentar din Bucureşti. Ei preiau trei dintre magazinele Mega Image din Capitală şi îşi pun pe ele brandul propriu Annabella.
„Ne bucură şi ne ambiţionează intrarea pe piaţa de retail bucureşteană prin deschiderea acestor trei magazine sub brandul Annabella. Pasul acesta face parte din strategia noastră de business pe termen lung, aceea de a ajunge aproape de cât mai mulţi români“, spune Dorina Mutu, director executiv Annabella.
Annabella este o reţea de retail prezentă pe piaţa românească din 1994, în prezent fiind deschise 57 de magazine, în patru formate diferite – concept store-ul Annabella A-Z, Annabella Fresh destinat comerţului de fructe şi legume, supermarketul Annabella şi magazinul de proximitate Annabella Expres.
În momentul de faţă, Annabella are peste 730 angajaţi, spun oficialii companiei.
Dorina şi Dan Mutu din Râmnicu Vâlcea se apropie de aniversarea a 22 de ani în businessul local. Povestea celor doi începe în 1994, când au deschis primul magazin propriu.
Ulterior, cei doi s-au extins atât în retail, cât şi în producţie, cumpărând în 2008, în schimbul sumei de 4,5 milioane de euro, o fabrică unde astăzi realizează zeci de sortimente de conserve sub brandul Răureni.