Friday, May 27, 2022

Braiconf vrea sa ii imbrace pe americani si pe alti europeni cu camasile produse la Braila

Must Read

Producătorul de textile Brai­conf Brăila (simbol bursier BRCR) in­ten­ţionează ca pe termen lung să intre cu businessul de retail pe pieţele din Europa şi SUA, cea mai mare eco­nomie la nivel mondial, spune direc­torul şi preşedintele companiei cu 33 mil. lei capitalizare Dan Simionescu.

„Pe termen mediu ne dorim să dez­voltăm businessul de retail al com­paniei la nivel naţional, iar pe termen lung dorim să intrăm cu Braiconf pe piaţa de retail din Europa şi Statele Unite“, a spus Simionescu într-un in­terviu pentru revista Business Ma­ga­zin.

Întrebat care ar fi concret pieţele străine pe care ar vrea să se dezvolte, dar şi în ce perioadă a anului estimează că va face acest lucru, Simionescu a spus că îi este greu să spună o dată con­cretă, dar că este în discuţii avansate cu parteneri din Europa şi SUA.

Nu este însă clar dacă Braiconf va lucra în parteneriat cu distribuitori pentru a-şi vinde produsele sau îşi va deschide propriile magazine în afară, cea din urmă fiind o măsură dificilă având în vedere competiţia din străină­tate în sectorul textile. Spre com­pa­raţie, prin producţie de cămăşi pentru bi­rouri, Braiconf ar intra în competiţie cu magazine mari precum Zara, Mango sau Asos.

- Advertisement -

- Advertisement -


- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -
0 commission RO V2
Latest News

De ce nu mai vor angajații să se întoarcă la birou. “Vor să meargă la muncă doar pentru conectare și socializare”

Sunt tot mai mulți români care vor să lucreze de acasă. 40% dintre ei spun că nu vor să...
- Advertisement -

More Articles Like This