Reţete pentru cei care suferă de hemoroizi și suferă și de obezitate

Greutatea excesivă mărește presiunea exercitată asupra zonei rectale și astfel determină apariția hemoroizilor. Apetitul excesiv și supraalimentația determinate de stres, alimentație proastă, foame emoțională, mese neregulate, hrana superprocesată de tip fast-food, cât și unele afecțiuni – hormonale, digestive, metabolice – determină apariția obezității.

Pentru a reveni la o siluetă armonioasă și la o stare dorită de sănătate trebuie să acționăm în primul rând pentru a obține o digestie bună, echilibrată cât și pentru a scădea pofta de mâncare, și pentru a intensifica și a regla metabolismul lipidic și glucidic.

Una din principalele cauze ale obezității este alimentația proastă, dezechilibrată! Primul pas este alegerea unei diete și în schimbarea obiceiurilor proaste: alimente sănătoase, fructe, legume, sucuri naturale, eliminarea prăjelilor, grăsimilor, alimente supraprocesate și mai ales reducerea drastică a dulciurilor.

Click aici pentru preturi si alte detalii!

sprites-slider

Pe lângă fructe și legume proaspete, cel mai cunoscut și indicat aliat e reprezentat de fibre! Nutriționiștii recomandă un consum de minim de 25 grame de fibre pe zi pentru femei și de 38 grame de fibre pentru bărbați. Fructele, sub formă de piure sau suc, și suplimentele cu fibre, în special cu psyllium, reglează funcționarea sistemului digestiv.

Dieta trebuie cuplată cu cel puțin 30 de minute de mișcare zilnic, cu reducerea orei la care se servește ultima masă (circa ora 19), cu consumul a cel puțin 1,5 litri de apă pe zi, consumul de suplimente alimentare adjuvante care să reducă pofta de dulciuri și să confere mai rapid starea de sațietate, furnizând însă totți nutrienții necesari.

Vă sugerăm câteva rețete pe care le puteți include în dieta zilnică:

1. Salată cu quinoa și andive

 

Quinoa are un conținut bogat de proteine și de aminoacizi esențiali, nu conține gluten, conține riboflavină care contribuie la reducerea migrenelor, este slabă caloric fiind indicată în cure de slăbire. Are efecte prebiotice, favorizează dezvoltarea bacteriilor benefice din intestin. Se digeră ușor.

Ca și broccoli și conopida, și andivele sunt foarte bogate în vitaminele C și E, vitaminele B, betacaroten, fibre, săracă în grăsimi și carbohidrați. Stimulează digestia, curate intestinele, sursă de minerale, reglează colesterolul și glicemia. Au effect pozitiv asupra constipației și sunt benefice în curele de slăbire.

Ingrediente:

  1. 100 g quinoa
  2. O andivă
  3. 2 roșii
  4. Un castravete
  5. O ceapă mică
  6. 2 linguri ulei de măsline
  7. Suc de lămâie
  8. Mărar, busuioc, oregano, cimbru
  9. Sare

Mod de preparare:

  1. Se fierbe quinoa în 2 căni de apă cu sare, puțin suc de lămâie și busuioc, oregano, cimbru
  2. Se scurge și se lasă să se răcească
  3. Andiva se curăță și se spală sub jet de apă rece, se taie feliuțe
  4. Roșiile, castravetele și ceapa se curăță și se taie bucăți medii
  5. Se amestecă andiva cu legumele și cu quinoa. Se adaugă uleiul de măsline, suc de lămâie și foarte puțină sare
  6. Se lasă 15-20 de minute să se pătrundă înainte de consumare


Deschide un cont tranzacționare la bursă:


Magazine recomandate pentru shopping online:


Elefant.ro FashionDays EvoMag.ro CEL.ro Answear Aoro Carturesti logo QuickMobile dEpurtat PC Garage

Articole asemănătoare recomandate pentru tine:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.