Celebrul lanț de supermarket-uri Kaufland a fost amendat cu nu mai puțin de 800.000 de lei de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. Concret, Kaufland a fost sancţionat după ce a pus la dispoziția clienţilor produse expirate, promoții înșelătoare și diferențe uriașe de preț.
Kaufland a rezolvat situaţia: „Toate aspectele identificate de autorități au fost soluționate de fiecare dată în favoarea clienților. Compania a acționat prompt în vederea remedierii imediate și pentru a stabili măsuri care să prevină apariția unor astfel de neconformități pe viitor”, se precizează într-un comunicat.
Kaufland, amendă uriaşă de la ANPC. În perioada martie 2020 – martie 2021, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) a primit peste 330 de reclamații de la clienții magazinelor Kaufland, care au anunțat lipsa prețurilor afișate la anumite produse, diferențe între prețul afișat la raft și cel de la casa de marcat.