Netflix a anunțat că Squid Game este cel mai popular serial la debut. A fost vizionat de peste 100 de milioane de conturi.
Squid Game a fost lansat la 17 septembrie. Seria, care prezintă oameni care au nevoie disperată de bani și pentru a-i obține își riscă viața în jocuri mortale, a fost vizionată pânâ în prezent de 111 milioane de conturi.
Pentru a avea un termen de comparație, platforma a anunțat anterior că ”Bridgerton” a fost vizionat de 82 de milioane de conturi, la 28 de zile de la debutul său. ”Squig game” a depășit acest număr într-o perioadă mai scurtă de timp.
Serialul este numărul 1 în topul vizualizărilor din 94 de țări și este prima producție koreană care atinge prima poziție în Statele Unite ale Americii.
Numerele vorbesc despre popularitatea și viteza cu care a debutat. Totuși, datele de evaluare ale Netflix, și ale serviciilor de streaming în general, vin cu câteva avertismente importante.
În primul rând, aceste numere provin de la Netflix și nu au fost verificate de surse externe. Totodată, această cifră de 111 milioane nu înseamnă că toată lumea a urmărit serialul de la început până la sfârșit. Se bazează pe metrica conturilor Netflix, fiind luați în calcul utilizatorii care au urmărit cel puțin două minute din serie.
”Squid Game” a obținut, de asemenea, recenzii foarte bune, având un scor de un scor de 91% la Rotten Tomatoes. Numele românesc al acestuia este ”Jocul Camamarului”.
La fel ca multe serii de streaming ajunse în topuri, serialul a devenit un fenomen al culturii pop. Acesta a generat meme-uri și chiar idei de costume de Halloween.
Succesul evidențiază capacitatea Netflix de a crea seriale fenomen la nivel mondial. Compania are 209 de milioane de abonați.
„Când am început să investim în seriale și filme coreene, în 2015, am știut că vrem să facem povești de talie mondială pentru audiența de bază din Asia și din lume”, a declarat Minyoung Kim, vicepreședintele de conținut al Netflix pentru Asia Pacific, cu excepția Indiei.
„Astăzi, Squid Game a trecut dincolo de cele mai sălbatice vise ale noastre”. Squid Game ne-a dat mai multă încredere că strategia noastră globală merge în direcția corectă”, a adăugat Kim pentru CNN.