Friday, October 7, 2022

Black Friday 2021. Lovitură uriașă dată de eMag. Care a fost cea mai mare comandă

Must Read
Black Friday 2021. Este ziua cea mai așteptată de români. Asta pentru că ei pot să-și cumpere tot ce-își doresc la prețuri neașptate. O lovitură uriașă a fost dată de eMag. Care a fost cea mai mare comandă și ce sumă a fost plătită un român pentru acest produs?

De Black Friday 2021 cei de la eMag au dat o lovitură uriașă. Românii care au accesat acest site au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut. Acest lucru s-a putut observa la doar 7 ore de la debutul campaniei Black Friday. De departe, românii au preferat să plătească cu cardul. Plăţile online cu cardul au ajuns la aproape 60%, cea mai mare creştere din ultimii ani, informează platforma online.

Aproape 60% dintre comenzile de Black Friday merg la easybox în localităţile în care este disponibil.

„În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, cu 34% mai mult decât în 2020 în acelaşi interval. În prezent mai sunt 3 milioane de produse în stoc, iar promoţiile vor fi disponibile până noaptea târziu”, se precizează în comunicatul companiei.

Black Friday la eMag. Care a fost cea mai mare comandă

- Advertisement -

Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande în valoare de 38.185 lei, cel mai mic preţ din an.

În primele 7 ore s-a vândut întreaga cantitate de 60.000 litri de carburant disponibilă în ofertă.

„Am remarcat trei tendinţe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienţii s-au obişnuit că online pot comanda orice şi pun în coş produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat. Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% şi arată, pe de o parte, încrederea în comerţul online şi, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendinţă este comanda prin intermediul aplicaţiei ca principală metodă de achiziţie. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendinţe se vor accentua în anii următori şi comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienţilor”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Unde s-au înregistrat cele mai mari vânzări

Din totalul de 1,45 milioane vândute, categoriile cu cele mai mari vânzări sunt: produse pentru casă şi îngrijirea casei – 156.000, beauty şi îngrijire personală – 123.000 şi electrocasnice mici – 73.000.

Vânzările de produse speciale de Black Friday 2021 au inclus automobile – 9 comenzi, aur şi monede – 2,4 kg sau pachete turistice – 935 nopţi de cazare.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria.

UPDATE

O tranzacţie care a depăşit 90.000 de lei a fost cea mai importantă până la ora 18:00, în cadrul campaniei Black Friday 2021, arată datele actualizate ale PayU România.

Volumele tranzacţionate s-au cifrat la aproximativ 300 de milioane de lei fiind înregistrate peste 510.000 de tranzacţii.

Tranzacţiile efectuate prin plata cu un singur click au avut o pondere de 64%.

Sursa: capital.ro

- Advertisement -


- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -
0 commission RO V2
Latest News

1969 de sticle aniversare pictate manual, în modele unicat, au fost lansate pentru deținătorii avatarelor digitale BRANSYLVANIA NFTs

Distileriile Bran este prima distilerie din lume care și-a lansat propria colecție de tokenuri virtuale non-fungibile (NFT-uri), în luna...
- Advertisement -

More Articles Like This