Tuesday, April 23, 2024

Psyllium, fibra-minune tot mai căutată de români. Funcționează ca un laxativ natural, ajută la sănătatea inimii și e bună pentru diabetici

Must Read

Psyllium a devenit tot mai cunoscută printre români datorită beneficiilor pe care le are. Este un fel de fibră obținută din coaja semințelor plantei Plantago ovata.

Psyllium, fibra-minune tot mai căutată de români. Mai e cunoscută și sub numele de ispaghula. Este cel mai frecvent cunoscut ca laxativ. Cu toate acestea, cercetările arată că administrarea de psyllium este benefică pentru multe părți ale corpului uman, inclusiv pentru inimă și pancreas.

Psyllium, fibra-minune tot mai căutată de români. Funcționează ca un laxativ natural, ajută la sănătatea inimii și e bună pentru diabetici

Bolnavii care au sindromul colonului iritabil (IBS) și de boala Crohn cunosc prea bine neregulile intestinale. Datele cercetărilor privind eficiența psylliumului în tratarea acestor afecțiuni sunt încă amestecate. Psyllium este un prebiotic – o substanță necesară pentru ca colonii sănătoase de probiotice să se dezvolte în intestin.

- Advertisement -

Specialiștii spun că administrarea de fibre solubile poate ajuta oamenii să își gestioneze nivelul colesterolului. Reglarea corectă a colesterolului este importantă pentru toată lumea, dar este vitală pentru persoanele cu vârsta de peste 50 de ani. Un studiu arată că cel puțin șase săptămâni de administrare zilnică de psyllium este o modalitate eficientă pentru persoanele obeze sau supraponderale de a-și reduce colesterolul cu foarte puține efecte secundare.

Menținerea unei greutăți sănătoase este o preocupare pentru mulți oameni, în special pentru cei cu o afecțiune cronică precum diabetul. Pe lângă faptul că este bun pentru inimă și pentru nivelul de zahăr din sânge, psyllium te poate ajuta să pierzi în greutate.

Persoanele cu diabet trebuie să fie atente la dieta lor pentru a menține un echilibru sănătos al insulinei și al zahărului din sânge (glucoză). Unele cercetări au sugerat că fibrele precum psyllium îi pot ajuta pe oameni să mențină un echilibru glicemic sănătos.

Este posibil să fii predispus în special la efecte secundare dacă ești nou în utilizarea psylliumului sau dacă iei mai mult decât cantitatea recomandată pe zi. Printre acestea se numără: dureri abdominale și crampe, diaree, gaze, scaune moi, mișcări intestinale mai frecvente, greață și vărsături, dureri de stomac

Sursa: romaniatv.net

- Advertisement -


- Advertisement -
Subscribe
Notify of
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisement -
Latest News

TOKERO a închis runda de finanțare Private Sale de 1.4 milioane dolari pentru tokenul utilitar LevelUP

TOKERO, un exchange de criptomonede, a anunțat închiderea cu succes a primei runde de finanțare în regim privat, în...
- Advertisement -

More Articles Like This

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x