Friday, April 19, 2024

CEO-ul Teilor continuă dezvoltarea magazinelor de bijuterii: „A crescut cererea pentru lingouri de aur”

Must Read

CEO-ul Teilor continuă dezvoltarea magazinelor de bijuterii, atât pe plan local, cât şi peste graniţe, iar pentru 2022 planurile includ şi deschiderea unei noi pieţei în Cehia. Proprietarii businessului se uită atent şi la Germania, unde retailerul încă se află în stadiul de analiză a pieţei.

CEO-ul Teilor continuă dezvoltarea magazinelor de bijuterii. Com­pania românească pariază pe ex­tindere în pofida contextului economic şi geo­politic actual, marcat de incertitudine.

În acest an, ne-am propus să continuăm dezvoltarea nostră din Polonia, unde astăzi avem deja patru magazine. Ne aşteptăm să consolidăm poziţia noastră acolo cu cel puţin două unităţi. Tot în 2022, ne aşteptăm să mai deschidem o ţară nouă, şi anume Cehia, şi să avansăm cu explorarea unei ţări din vest, Germania.

Sunt foarte diferite pieţele între ele. Polonia este foarte diferită faţă de România, care la rândul ei diferă faţă de Ungaria sau Bulgaria. Pe piaţa din Polonia există o serie de jucători locali foarte bine stabiliţi, iar consumatorul este destul de naţionalist.

- Advertisement -

Aici, după şase luni de cercetare locală ne-am repoziţionat şi am regândit abordarea de marketing astfel încât să vorbim pe limba lor. Păstrăm brandul Teilor, dar abordarea noastră este locală“, spune Willy Dicu, CEO Teilor, potrivit Zf.ro.

CEO-ul Teilor continuă dezvoltarea magazinelor de bijuterii

Teilor are magazine în România, Polonia, Ungaria şi Bulgaria, însă piaţa locală rămâne cea mai importantă în portofoliul businessului. În România, lanţul de bijuterii numără circa 53 de magazine, la care se mai adaugă încă nouă magazine deschise în celelalte ţări în care se află Teilor. În fiecare ţară compania are şi câte un magazin online.

Creşterea vânzărilor lanţului de mag­a­zine de bijuterii vine atât din numărul mai mare de bijuterii vândute, cât şi din ma­jo­rarea valorii coşului mediu de cumpărături.

Teilor are în portofoliu doar produse realizate din metale preţioase şi din pietre preţioase sau semipreţioase. Preţul unei bijuterii pleacă de la 100 euro şi poate ajunge la 170.000 euro. Pe lângă bijuterii, Teilor comercializează şi lingouri de aur destinate în principal investiţiilor.

Lumea se îndreaptă foarte mult către bijuterii, dar şi spre lingouri de aur. Asta putem confirma cu datele noastre din primele două luni, când vânzările de bijuterii au crescut faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut cu 20-30%. Motivul credem că este faptul că într-o perioadă de inflaţie, unde deja nu mai e o probabilitate, ci o certitudine că valoarea banilor va fi diminuată în scurt timp, foarte mulţi se îndreaptă către a-şi securiza banii.

Noi vindem lingouri fabricate de două rafinării din Elveţia. Cererea pentru lingouri a crescut încă de anul trecut, avansul în 2021 fiind de 400% faţă de 2020. Iar în primele două luni din acest an, vânzările sunt cu 40% mai mari decât în ultimele trei luni din 2021 cumulat.

Ultima săptămână din februarie am vândut cât cea mai bună lună a anului trecut. Acum, provocarea aprovizionării este una reală. Dacă înainte aprovizionam reţeaua cu lingouri la două săptămâni, acum o facem de trei ori pe săptămână şi abia facem faţă cererii“, a mai declarat Willy Dicu, pentru sursa menţionată mai sus.

Sursa: romaniatv.net

- Advertisement -


- Advertisement -
Subscribe
Notify of
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisement -
Latest News

TOKERO a închis runda de finanțare Private Sale de 1.4 milioane dolari pentru tokenul utilitar LevelUP

TOKERO, un exchange de criptomonede, a anunțat închiderea cu succes a primei runde de finanțare în regim privat, în...
- Advertisement -

More Articles Like This

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x