Friday, March 29, 2024

E timpul pentru sex în spațiu: NASA a anunțat un plan ”crucial” pentru această provocare VIDEO

Must Read

Agenția spațială americană a anunțat că niciun om de pe Pământ nu a făcut sex în spațiu, deși au fost nenumărate misiuni pe Stația Internațională, de-a lungul anilor. Dar NASA a comunicat că ar putea fi timpul pentru a studia această activitate normală a oamenilor, fiind ”crucial” în perspectiva viitoarelor misiuni de lungă durată de pe Lună și Marte.

Acesta a fost răspunsul la o propunere a unei echipe de cinci academicieni din Canada, care au cerut organizațiilor spațiale să îmbrățișeze noua disciplină a studiului sexului în spațiu, potrivit Daily Mail.

Înțelegerea sexului și a modului în care acesta va funcționa într-un mediu cu gravitație redusă este esențială pentru succesul misiunilor în adâncul spațiului din univers și pentru construirea de așezări în afara lumii pământești, au explicat experții de la Universitatea Concordia din Montreal, Canada.

În timp ce oamenii care merg în spațiu pentru o perioadă lungă de timp sunt în prezent astronauți profesioniști, în viitor este probabil ca din ce în ce mai multe persoane civile, obișnuite, inclusiv cupluri, să se aventureze pe orbită spre alte lumi.

Unii dintre aceștia vor dori să se alăture ”62-mile-high club”, mai ales dacă propunerile pentru viitoarele hoteluri spațiale se vor concretiza în viitor. NASA a evitat de multă vreme să pună problema sexului între astronauți, bărbați și femei, insistând anterior că ”niciun om nu a făcut sex în spațiu”.

Iar până acum cei mai mulți astronauți care au călătorit în spațiu au fost profesioniști. Cu toate astea, NASA a recunoscut recent că ar fi timpul să luăm în considerare găsirea unei modalități de a explora subiectul, dincolo de testele pe animale.

Un purtător de cuvânt al NASA a spus că ”ne preocupă în primul rând să asigurăm sănătatea și siguranța membrilor echipajului din spațiu, pentru perioadele lungi de timp. În cazul în care ar fi identificată o nevoie viitoare pentru un studiu mai aprofundat asupra sănătății reproducerii din spațiu, NASA ar lua măsurile adecvate”.

Trebuie menționat faptul că o călătorie până pe planeta Marte ar putea dura între 7 și 9 luni, cel puțin, în fiecare sens, plus un an de zile pe solul planetei roșii. Este posibil ca astronauții să conceapă un copil și apoi el să vină pe lume, între plecarea de pe Pământ și sosirea pe Marte sau la întoarcerea pe Terra.

Sursa: ziare.com