Regulile de aur pe care ar trebui să le urmezi dacă vrei să ai succces. Un cunoscut miliardar deja le urmează

Miliardarul Richard Branson, cel care a înființat compania Virgin la doar 20 de ani, a scos la iveală cele cinci reguli de aur care l-au ajutat să ajungă acolo unde este acum. De asemenea, el este considerat singurul antreprenor care a reușit să deschidă opt afaceri în opt domenii diferite, acestea fiind un adevărat succes. Ceea ce este și mai uimitor, este faptul că miliardarul nu era specializat în niciunul dintre aceste domenii.

Cea mai importantă regulă pe care o împărtășește cu oamenii este să nu faci nimic din ceea ce nu-ți place. El a povestit că atunci când a pus bazele companiei, nu dorea să construiască ”un imperiu”. Dorea doar să aducă laolaltă mai mulți oameni talentați.

„Când am pus bazele Virgin, într-un subsol din vestul Londrei, nu exista niciun plan sau vreo strategie. Nu am dorit să construiesc un imperiu… Pentru mine, construirea unei afaceri se referă la a face acel lucru de care să fiu mândru; vreau să aduc la un loc oamenii talentaţi şi să creez ceva care să facă diferenţa, în vieţile tuturor”, spune Branson.

- Advertisement -

Pe de altă parte, miliardarul mai spune că cel mai important lucru este să construiești ceva de care să fii mândru ulterior.

Numele companiei și primele impresii sunt foarte importante

Miliardarul Richard Branson a precizat și cum a ajuns ca firma sa să poarte acest nume, subliniind că a fost unul riscant, dar care a mers la public, scrie infofinanciar.ro.

„Într-o seară, stăteam la un pahar cu un grup de fete de 16 ani, căutând un nume pentru magazinul de discuri. Au fost vehiculate multe idei, printre care şi Virgin. A fost riscant, mi-a plăcut, dar a atras atenţia tuturor”, a mai spus acesta.

Potrivit acestuia, prima impresie este extrem de importantă, dar nici a doua nu este mai prejos. Așadar, dacă se întâmplă să fie vorba de vreo plângere, modul în care problema va fi rezolvată este esențial.

În loc de șefi, să fim lideri

Cel care a pus bazele Virgin merge pe principiul clientul are mereu dreptate, însă, având în vedere că este om, și el poate greși. De aceea, atunci când se întâmplă ceva de acest fel, este important să i se spună clientului acolo unde a greșit, deoarece acest lucru va ajuta orice afacere.

Pe de altă parte, miliardarul mai spune că imaginea tradițională a șefului a expirat de mult și face câteva comparații între ceea ce înseamnă să fii lider și ceea ce înseamnă să fii șef – un șef ordonă, în timp ce un lider organizează.

Sursa: capital.ro