Tuesday, December 6, 2022

Cum să eviți ofertele false de Black Friday. Semnele care trebuie să îți dea de gândit

Must Read

Luna noiembrie este luna reducerilor, iar în această perioadă toate magazinele anunță când vor organiza Black Friday, ziua în care se presupune că ar trebui să ofere cele mai mari reduceri din an.

Nu este un secret faptul că există și comercianți care apelează la practici înșelătoare pentru a păcăli potențialii cumpărători. Au fost numeroase cazuri semnalate care au arătat că reducerile nu erau ceea ce păreau, una dintre cele mai comune tactici fiind umflarea prețurilor treptat, până în Black Friday.

Există o serie de sfaturi utile pentru a nu vă lăsa păcăliți și pentru a afla dacă presupusa ofertă specială este reală, potrivit which.co.uk.

Sursa citată a monitorizat ofertele din anul 2020 și a ajuns la concluzia că 98% dintre produsele promovate analizate au fost disponibile la același preț sau chiar mai ieftine la șase luni după Black Friday. De asemenea, 85% dintre articolele urmărite au avut același preț sau au fost mai ieftine în interval de șase luni înainte de Black Friday. Doar trei din cele 119 produse urmărite de sursa citată au avut cel mai mic preț din an de Black Friday.

- Advertisement -

1. Verificați prețul produsului pe mai multe site-uri

Cu toate că este cea mai simplă verificare pe care o puteți face, mulți omit această etapă.

2. Verificați istoricul prețului

Există numeroase site-uri unde puteți găsi istoricul prețului unui produs. Astfel, veți afla dacă este, într-adevăr, cea mai mică sumă din an, sau dacă prețul a fost majorat intenționat în perioada anterioară Black Friday.

3. Atenție la presupusele prețuri inițiale

Ofertele care sună precum ”Era 500 de lei, iar acum costă doar 250 de lei” sunt comune de Black Friday. Atunci când prețul inițial e foarte mare față de presupusa ofertă, oamenii sunt și mai tentați să cumpere, considerând că este o reducere foarte bună.

Aceste prețuri de ancorare sunt uneori alese intenționat pentru a vă induce în eroare. De exemplu, comercianții afișează prețul de lansare al unui articol, nu valoarea actuală.

Un model nou de telefon care a apărut pe piață la prețul de 4.000 de lei va ajunge să valoreze tot mai puțin pe măsură ce trece timpul. Astfel, chiar dacă cu o lună înainte de Black Friday ar fi ajuns oricum să coste 3.500 de lei, în oferta afișată va fi tăiat prețul de lansare.

Sursa: ziare.com

- Advertisement -


- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -
0 commission RO V2
Latest News

Nouriel Roubini, economistul care a prevăzut criza din 2008: ”Urmează mama tuturor crizelor!”

Profesorul Nouriel Roubini susține că economia mondială se va confrunta cu "mama tuturor crizelor" din cauza exploziei deficitelor și...
- Advertisement -

More Articles Like This