Saturday, November 2, 2024

Glamour & Style. Prima seara: Urban Night

Must Read

Marti si miercuri, 21 si 22 martie 2006, la Athenee Palace Hilton s-au reunit cele mai puternice branduri de moda romanesti si internationale in cadrul primei editii a show-ului de moda eveniment: Glamour&Style. Un spectacol de exceptie, in doi pasi: Urban Night si DeLuxe Night, la Glamour & Style, tendintele modei de primavara -vara s-au vazut dintr-o noua perspectiva.

Casele de moda care au defilat la Glamour&Style au lansat noile tendinte de primavara -vara 2006 si le-au adus consumatorilor celor mai hot tendinte de pe podiumurile internationale.

Urban Night – prima seara din cadrul show-ului Glamour&Style – a adus in fata fanilor modei urmatoarele prezentari: Castro, Stefanel, Mango River Woods featuring Bata, Tiffosi si Lotto.

Pentru Castro, primul brand, care a deschis prezentarea, inspiratia vine cand dintr-o combinatie de Art Nouveau si motive vegetale care creeaza un look senzual, cand din calatorii indepartate, cand din jocul de alb si negru sau din clasicul denim. Materialele sunt moi si lejere: panza, matase, plasa, voal, satin, luminate de broderii manuale, infrumusetate de paiete si strasuri.

- Advertisement -

A doua aparitie din spectacol le-a apartinut celor de la Stefanel. Ei au mizat pe auriu, cea mai importanta calitate a tesaturilor si stilului. Stefanel impune o silueta eleganta, romantica, dar in acelasi timp sexy. Femeie este imbracata in alb, albastru, inflorata si vesela.

Mango schiteaza pentru primavara -vara 2006 un look romantic. In acest sezon, la Mango, femeia se joaca cu contrastele delicate, si urmeaza patru directii spre succes: DIVA, FABULA, MARIN, ALB SI NEGRU. Si nu ezita sa isi reinterpreteze hainele si silueta.

Urmatoarea aparitie din spectacol le-a apartinut celor de la River Woods si Bata. O imbinare de succes care a comunicat veselie. River Woods si-a binedispus audienta cu croieli simple, dar moderne, cu haine in culori ghiduse si pline de energie. Primavara River Woods e plina de vitalitate si are culori precum corai, alb, vernil, bej, grej, indigo, roz. Nici Bata nu se lasa mai prejos si propune pantofi in stilul anilor ’70: atletici, folk, etnici, casual, de oras. Pantofi sport si comozi cu accente aurii si argintii, care dau o nota de personalitate jeansilor. Bata vine pentru primavara -vara 2006 cu o colectie PREMIUM, inovativa, dar foarte confortabila.

Show-ul a continuat cu Tiffosi, un brand in avanpremiera in Romania, fratele mai mic al celor de la River Woods. O linie sportswear, cu haine moderne si foarte vii, cu detalii de croiala pentru cei care traiesc cu pasiune. Culori ghiduse precum alb, vernil, roz, albastru marin, bleu si accesorii cat cuprinde numai la Tiffosi.

Lotto a fost brandul care a incheiat prima seara la Glamour & Style. Ei au propus un stil dinamic, evidentiat de un contrast puternic intre culori stinse (bej, gri cenusiu) si culori puternice ( rosu, portocaliu, albastru navy). Lotto se joaca cu elemente de inspiratie retro, dar si de inspiratie sportiva. Caracteristica de baza ramane insa folosirea fibrelor naturale alaturi de tehnologie si atentia pentru detalii si culori.

Glamour & Style a dat tonul revolutiei atat in moda, cat si la nivel de hairstyling si make-up. Specialistii de la Matrix s-au ocupat de coafurile pline de fantezie ale modelelor de pe podium, iar make-up artistii de la Kruger Brent le-au creat un look rapitor.

Cel mai important eveniment de moda al anului, Glamour&Style, este un show organizat de Prime Road Media, Multimedia Live Art, Hook Communication PR si New Media Agency in colaborare cu renumitele branduri de moda: Mango, Stefanel, Castro, River Woods, Tiffosi, Lotto, Bata, Itierre, Pal Zileri, La Perla, Alb si Negru, Optiplaza, Exquist, Wilhelmina Arz ci Cristian Samfira.

Glamour&Style este prima editie a unui spectacol de moda eveniment, locul unde poti sa vezi cu ochii tai cum se nasc tendintele de primvara- vara pentru piata din Romania. Glamour&Style marcheaza inceputul revolutiei pe piata romaneasca si merge mai departe. Pe 19, 20 septembrie 2006 va asteapta la cea de-a II-a editie.

Intrarea se face pe baza de invitatie.

Parteneri: Athenee Palace Hilton, Chateau Blanc, Coca Cola, Edelhopfen, Etoiles Models, Eurisko, Grafica si Tipar, Illy, Kruger – Brent Agency, Matrix si Skyy Vodka.

Parteneri media: Beau Monde, Comunicatedepresa.ro, Cosmopolitan, Ele.ro, Jurnalul National, Men’s Health si Prima TV.

- Advertisement -


- Advertisement -
Subscribe
Notify of
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisement -
Latest News

Când are loc Black Friday 2024 la eMAG?

Black Friday 2024, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, are loc la începutul lunii noiembrie în România....
- Advertisement -

More Articles Like This

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x