Tuesday, May 21, 2024

De ce Google nu a lansat un chatbot înainte de ChatGPT

Must Read

​Directorul grupului Alphabet a explicat de ce Google, deși avea tehnologia necesară, nu a lansat un chatbot pentru publicul larg înainte de OpenAI și de Microsoft. 2023 va fi anul chatboților, după ce lumea a fost uimită la final de 2022 de cât de natural răspunde ChatGPT.

Google a anunțat acum câteva zile că va lansa un chatbot numit Bard, lansarea a fost cu peripeții și mulți au spus că Google s-a grăbit cu anunțul, pentru a da un răspuns rapid celor de la Microsoft, companie care va integra tehnologia de pe ChatGPT pe motorul de căutare Bing.

La o conferință tech în Mountain View, președintele grupului Alphabet, John Hennessy, a explicat de ce Google nu a lansat mai demult un chatbot pentru publicul larg.

El a spus că tehnologia nu este încă 100% gata pentru lansarea „în masă”, fiindcă oferă și răspunsuri eronate și uneori „toxice”. El a spus că Google a fost ezitantă în a da prioritate lansării unui chatbot, pentru că încă nu este totul pus la punct, dar lucrurile se vor schimba mult în bine într-un an-doi și tehnologia va fi atunci gata.

- Advertisement -

Așadar, Google spune că nu a vrut să lanseze un chatbot, fiindcă un astfel de soft conversațional încă oferă un număr destul de mare de răspunsuri eronate. Mai este un motiv pe care oficialul Google nu l-a spus: dacă milioane de useri vor primi răspuns la căutări fără a mai fi nevoie să deschidă link-uri din căutare, veniturile Google din publicitate vor scădea.

John Hennessy a fost întrebat ce crede despre ChatGPT și a răspuns că două lucruri l-au impresionat: calitatea limbajului folosit în răspunsuri și faptul că de multe ori oferă răspunsuri corecte dar „la nivel superficial”.

Surse: CNBC, Business Insider

- Advertisement -


- Advertisement -
Subscribe
Notify of
guest

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
- Advertisement -
Latest News

IPO-ul Premier Energy s-a încheiat cu succes, la prețul de 19,5 lei/acțiune

• La 1.000 de acţiuni subscrise, un investitor de retail va primi 125 de titluri • Data estimată pentru listarea...
- Advertisement -

More Articles Like This

0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x