Thursday, January 20, 2022

Fructul care “arde” grăsimea de pe şolduri. A apărut şi o dietă care îi poartă numele

Must Read

Fructele sunt esenţiale pentru o viaţă sănătoasă și pot ajuta chiar şi la pierderea în greutate. Majoritatea fructelor au un conținut scăzut de calorii, în timp ce sunt bogate în nutrienți și fibre.

Cel mai bine este să mâncați fructele întregi, mai degrabă decât să beţi ​​sucuri. În plus, pentru un stil de viaţă sănătos ar trebui să depuneți eforturi pentru o dietă sănătoasă, bazată pe alimente integrale, alături de activitate fizică.

Există numeroase fructe care reduc grăsime corporală. Grepfruturile dau rezultate rapide când vine vorba de acumularea de grăsime.

Grepfrutul este o încrucișare între un pomelo și o portocală și este asociat în mod obișnuit cu dieta și pierderea în greutate. Jumătate de grepfrut conține doar 39 de calorii, dar oferă 65% din doza zilnică recomandată de vitamina C, scrie healthline.com.

- Advertisement -

Grepfrutul conţine puţine calorii

În plus, grepfrutul are un indice glicemic scăzut, ceea ce înseamnă că eliberează zahăr în sânge mai lent. O dietă cu indice glicemic scăzut poate ajuta la pierderea în greutate și la menținerea greutății.

Într-un studiu efectuat pe 85 de persoane obeze, consumul de grepfrut sau consumul de suc de grepfrut înainte de masă timp de 12 săptămâni a dus la o scădere a aportului de calorii, o scădere cu 7,1% a greutății corporale și o îmbunătățire a nivelului de colesterol.

În plus, o analiză recentă a constatat că consumul de grepfrut a redus grăsimea corporală, circumferința taliei și tensiunea arterială.

Grepfrutul accelerează și metabolismul, iar acest lucru duce la o slăbire mai rapidă. Alături de o dietă echilibrată și mişcare, consumul de grepfrut poate duce la pierderea unui kilogram pe săptămână.

Grepfrutul poate fi consumat ca atare, dar este bun şi în salate şi alte feluri de mâncare.

Dieta cu grepfrut

Pentru micul dejun puteți consuma  o jumătate de grepfrut sau 400 ml suc, două ouă (preferabil fierte sau omletă) și  două feliuțe de șuncă fără grăsime (din carne de pui sau de curcan).

La masa de prânz puteți consuma  o jumătate de grepfrut sau 400 ml suc de grepfrut fără zahăr, carne de pui, vită sau și salată de legume.

Pentru cină o jumătate de grepfrut sau 400 ml suc de grepfrut și un fel principal ușor: pește sau o salată din legume proaspete.

Sursa: antena3.ro

- Advertisement -
- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

- Advertisement -
0 commission RO V2
Latest News

În Cluj parcarea e mai scumpă decât în Manhattan. Cât a plătit un şofer după mai puțin de două ore petrecute la Urgențe

Taxa de parcare la Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca ajunge să coste mai mult decât în Manhattan, unul...
- Advertisement -

More Articles Like This